What is the Right Strategy to Promote Green Hydrogen Commercialization in Europe? 

Loading Events

« All Events

  • This event has passed.

What is the Right Strategy to Promote Green Hydrogen Commercialization in Europe? 

November 29 @ 10:30 am 1:00 pm

V pláne REPowerEU si Komisia EÚ stanovila cieľ 10 miliónov ton domácej výroby obnoviteľného vodíka a ďalších 10 miliónov ton dovozu do roku 2030. Na spustenie trhu s vodíkom je vyčlenených 200 miliónov eur na výskum a vývoj spolu s až € 10,6 miliardy na projekty IPCEI, od ktorých sa očakáva uvoľnenie ďalších 14 miliárd eur v súkromných investíciách.

Finančná podpora zo strany EÚ udáva tón pre rozširovanie a zrýchlenie zeleného vodíka. Ďalšia kľúčová otázka je: Ako urýchliť komercializáciu medzi priemyselnými projektmi? 

Tento seminár je navrhnutý tak, aby predstavil najnovšie európske stratégie a prístupy z hľadiska politického rámca, medziregionálnej a vnútroregionálnej spolupráce, ako aj pokroku v jednotlivých odvetviach.

Agenda:

Politika – Európa

  • 10:30 – 10:50 | Pochopenie stratégie EÚ pre zelený vodík, jej priority a možnosti
    Hélène Chrye, vedúca oddelenia – Clean Energy Transition, Európska komisia
  • 10:50 – 11:10 | Urýchlenie komercializácie zeleného vodíka v Európe
    Bart Biebuyck , výkonný riaditeľ , Clean Hydrogen Partnership
  • 11:10 – 11:30 | Úloha Španielska pri budovaní European Hydrogen Resilience
    Iria Basanta, Head of Service Hydrogen, Deputy Directorate for Hydrocarbons and New Fuels, ​MITECO, Španielsko   

Globálna evolúcia vodíka

  • 11:30 – 11:50 | Revitalizácia
  • Global Green Transition Ecosystem: Green Hydrogen and Renewables
    Jonas Moberg, CEO, Green Hydrogen Organisation(GH2)

Details

Date:
November 29
Time:
10:30 am – 1:00 pm
Website:
https://www.europe.gh2events.com/webinar-cghe2023-forward

Online