Podľa Deloitte budú do 10 rokov celkové náklady na vlastníctvo FCEV nižšie ako ICE aj ako BEV. Adrian Xu, finančný poradca spoločnosti Deloitte v Číne hovorí: „Našim výskumom a proprietárnym modelom sme dokázali, že prevádzka FCEV bude veľmi skoro lacnejšia ako prevádzka tradičných ICE alebo BEV. Sofistikovaní komerční operátori z celého sveta už investujú do tejto technológie, aby zostali o krok pred konkurenciou.“
Viac sa dozviete na stránke Deloitte.
Ako je na tom EÚ a Slovensko? EÚ drží krok, Slovensko až na malé výnimky ešte ani nevykročilo. Prečo je to tak, ozrejmil minister na podujatí EURACTIV.sk začiatkom februára. Číňania zrejme nezdieľajú názor nášho pána ministra a my v NAVS ho nezdieľame tiež. Ministrovu argumentáciu si môžete vypočuť vo zvukovom zázname nižšie od minutáže 1:42,48.